Klementi omandas varem emafirmale PTA Group OY kuulunud kaubamärkide PTA, Avenue, MalliMari, MasterCoat, ClubLine ja Piretta kasutusõiguse.

Klementi juhatuse esimees Madis Võõras ütles, et kuigi emafirma pankroti tõttu oli ettevõte vahepeal päris tõsises kahjumis, on oodata kiiret kosumist. “Järgmisel aastal tahame igal juhul kahjumist välja tulla,” ütles Võõras.

“Peamine äritulu kasv tuleb kindlasti uutelt kaubamärkidelt,” lausus Võõras.

Tema sõnul on pankrotipesast ostetud kaubamärgid hästi tuntud terves Skandinaavias, neid on seal müüdud juba paarkümmend aastat.

Võõrasel ei olnud eile käepärast uuringuandmeid, mis brändide tuntust kajastaksid.

Klementi uue tuumikaktsionäri OÜ Alta Holding juhataja ning AS-i Klementi nõukogu esimees Indrek Rahumaa ütles, et suvel toimunud muutused rõivatootja omanikeringis tähendavad ettevõttele ka teatud strateegilisi muutusi.

“Kui seni tellis PTA Klementilt ainult allhanget, siis nüüd müüb Klementi omandatud kaubamärke omatoodanguna,” ütles Rahumaa.

Tema sõnul pöörab firma senisest enam tähelepanu Skandinaavia turgudele. Seepärast on Põhjamaades avatud Klementi esindused, kus töötavad ettevõtte palgal olevad müügitöötajad. Mõnevõrra on vähendatud töötajate arvu Tallinnas.

Rahumaa kinnitas, et Klementi ei kavatse börsilt lahkuda.

Kuigi rõivatootja oli poolaasta tulemuste järgi enam kui 18 miljoni krooniga kahjumist, ennustatakse selleks aastaks käibe kasvu.

Rõivatööstusfirma juhi sõnul kavandab Klementi kahjumist väljatulemiseks ka kulude kokkuhoidu. See tähendab, et osa logistilisi tegevusi tuuakse Soomest üle Eestisse. Lisaks jaotatakse ümber osa äritegevusest ning vaadatakse üle tööjõukulud.

Kinnitamata andmetel on Klementisse oodata ka uut peadisainerit. Indrek Rahumaa ja Madis Võõras nimetatud väidet aga kommenteerida ei soovinud.

Hetkel kuulub Alta Holdingule ning temaga kooskõlastatult tegutsevatele isikutele 81,16 protsenti Klementi

aktsiatest. Ülejäänud osa ettevõtte aktsiapakist kuulub väikeaktsionäridele.