Kui oled maailma suuruselt teise riidepoeketi omanik, avad igal aastal keskmiselt 300–400 kauplust ja tegutsed pea 50 riigis, peab kõik käima õlitatult, efektiivselt ja äärmiselt organiseeritult. Minutilise täpsusega on enne Eesti esimese H&M-i avamist planeeritud ka ajakirjanike võimalus Baltimaade turu juhti Marika Pyykköt intervjueerida. Kõigile antakse rõivabrändi esindajaga vestlemiseks 15 minutit. Loomulikult on jutuajamine juba varem kooskõlastatud ja pressiesindajalt saabub paar päeva enne kohtumist heakskiitev e-kiri, et oleksid ikka „õiged” küsimused, mida esitada tahan. Kategooriliselt on keelatud intervjuule kaasa võtta fotograafi, rääkimata videotegemisest.

Saabudes kohale juhindun keskuses olevatest siltidest ja reklaamidest, mis pasundavad oodatud riidepoe peatsest avamisest. Välisuksest poeni viib kiletatud punane vaip, et laupäeval massidena tunglema tulevate moehuviliste hordidele ikka vastu pidada. Muide, Facebookis oli end H&M-i poe avamise üritusele eilse seisuga kirja pannud üle 1100 inimese. Kui neid nii palju ka kohale tuleb, ületab Eesti poe avamine Läti avamise tuhandepealise järjekorra ja on lähedal Vilniuses tänavu augustis 1500 inimesest koosnenud fännkonnale, kes hakkas kogunema juba 29 tundi enne poe avamist.

Loe edasi, mida arvavad H&M-i esindajad keskkonnasäästlikusest ja ööpäev varem poe ukse taha kogunevatest massidest.

Tellijana saad lugeda ka neid artikleid: