Kas plaanisid veeta järjekordse õhtu teki all kuuma teed juues? Võib-olla ei inspireeri jahe ilm ja varakult saabuv pimedus sind füüsiliselt aktiivne olema ning õueminek ei tundu atraktiivne? Siiski tasub ennast veidi tagant sundida, sest tegelikult sa tead, et oma lemmikspordialaga tegelemine või uute alade avastamine on tervislik ja pakub naudingut.

Aeg talverõõme nautida

Kui talvisteks tegevusteks inspiratsiooni vajad, siis lase lumistel nõlvadel end õue meelitada. Ei ole vahet, kas eelistad klassikalist suusatamist või oled lumelaudur – hea varustusega on iga tegevus nauditav. Meeles tuleb pidada ka ohutust. Mäele minnes kanna kiivrit ja prille ning vajadusel ka kaitsmeid. Riietuse valimisel arvesta kandmismugavust. Viiruse levikut silmas pidades on eelis pikkadel murdmaasuusaradadel, kus saab vältida rahvarohkeid kogunemisi, nautida värsket õhku ja kaunist lumist metsa.

Huawei Eesti koolitusjuhi Jekaterina Mishina soovitab mäespordiks valmistudes täiendada oma varustust uudse Huawei Watch GT 2 Pro kellaga: „Uus Huawei nutikell võimaldab põhjalikult analüüsida sinu terviseandmeid ja spordisooritusi, nagu pulss, keskmine kiirus ja maksimaalne kalle, ning lisaks analüüsib see sinu treeningu intensiivsust. Murdmaasuusatamisel võimaldab Huawei Watch GT 2 Pro mõõta distantsi ja läbitud teekonda ning vajadusel juhendab see sind tagasiteel. Lisaks võib kell sind teavitada, kui mõni näitaja liialt kõrgele läheb. Igal juhul on see hea kaaslane paljude spordialade puhul!“

Jätka treenimist aasta ringi

Kui oled üks nendest, kes ei kujuta oma nädalat ette ilma jooksutreeninguta, siis tea, et talv ei pea tähendama pausi sinu lemmikspordiala harrastamises. Jah, isegi olukorras, kus spordisaalid on suletud. Talv on tegelikult suurepärane võimalus jooksmisega toonust tõsta ning uut kevadhooaega parema vormiga alustada. Kuidas aga leida motivatsiooni, kui külm ilm ei soosi õue minekut? Sea endale eesmärk. Kui sul on paigas kindel distants, mida soovid läbida, siis eesmärgi nimel on lihtsam treenida. Sinu arengut toetab ilmastikule vastav jooksuvarustus ja hea nutikell.

Jekaterina Mishina sõnul jälgib Huawei Watch GT 2 Pro iga treeningut ja analüüsib andmeid, et anda nõu, kui kaua taastuda ning kuidas järgmine kord paremini treenida. „Kui soovid oma jooksuvõimekuse järgmisele tasemele viia, kuid vajad veidi suunamist, siis saad valida endale sobiva jooksukursuse rohkem kui kümne erineva teaduslikult kujundatud ja professionaalse jooksukursuse seast. Seega, ära lase lumel end takistada ja jookse iga ilmaga!“ julgustab Mishina.Võta vastu uus väljakutse

Kui oled seni elanud veendumusega, et sport ei ole sinu jaoks, siis proovi leida omale üks spordiala, mis tekitab elevust ja kaotab seosed rutiinse tegevusega. Ei ole juhus, et füüsiliselt aktiivsete harrastussportlaste arv muudkui kasvab – see näitab, et sport võib olla ka väga lõbus. Kui kodus treenimiseks ei jätku motivatsiooni ega vahendeid, siis proovi kalisteenikat – kogu keha jõutreening puhtalt oma keharaskusega. Treeninguid on võimalik teha nii toas kui ka õues, selleks ei ole vaja palju varustust ja selle harrastuse üks märksõnu on mitmekülgsus. Endale sobiva treeningkava saad koostada vastavalt oma vajadustele ja eesmärkidele.

Huawei Watch GT 2 Pro võimaldab järgida rohkem kui 100 erinevat treeningurežiimi. See on eriti kasulik uute spordiväljakutsetega silmitsi seistes, et mõõta ja analüüsida oma saavutusi ning füüsilist tervist. Mishina nendib, et lisaks kõigele tarbib see nutikell vähe energiat: „Aku kestvus on nutikellade puhul üks olulisi näitjaid ja selles osas on Huawei Watch GT 2 Pro tõeliselt hea kaaslane igale spordiharrastajale,“ kinnitab Mishina.

Veendu Huawei Watch GT 2 Pro abil, et sport võib olla sinu lemmikajaviide kogu aasta vältel, ilmast olenemata. See töötab sujuvalt kõigi nutitelefonidega, sealhulgas Androidi ja iOS-iga. Veelgi enam, kõikidele teie spordi- ja terviseandmetele võimaldab juurdepääsu rakendus Huawei Tervis, mis on saadaval ka Androidis ja iOS-is.